Targi Mebli i Wyposażenia Wnętrz

2017-10-29 13:45

Spotkanie zaczęło się od dwóch wystąpień pana Marka Borowińskiego pt”Marketing sensoryczny w mediach społecznościowych w aranżacji salonów meblowych” oraz „ Budź emocje, czyli jak wykorzystać fenomen INSTAGRAMU, aby zdobyć więcej klientów w branży design.”  Podczas tego szkolenia uczestnicy dowiedzieli się jak skorzystać z potencjału 400 milionów użytkowników Instagrama na całym świecie w komunikacji własnego designu.

 Wykład Pani Joanny Oleńskiej z Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli dotyczył mobilności uczniów kształcących się na kierunkach drzewnych na poziomie szkół zawodowych oraz technik. Taka mobilność przynosi pozytywne zmiany w uczniu, a jednocześnie pracodawca ma szansę zdobyć lepiej wykwalifikowanego pracownika.

Ostatni występował pan Michał mazur z TrendNomad.com, który omawiał wpływ nowych technologii na proces projektowy, produkcję, kanały sprzedaży i same produkty, które wkrótce znajdą się w sklepach i domach klientów. Druga część jego wystąpienia dotyczyła kierunków zmian we wnętrzarstwie związanych z takimi pojęciami jak: akustyka, prywatność, gospodarka okrężna oraz odłączenia się od sieci, jako forma nowego luksusu.

W czasie tego wydarzenia uczniowie obejrzeli wystawy meblarskie, dzięki którym zapoznali się z najnowszymi technologiami i trendami stolarskimi. 

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć:

Facebook